نامدهای فراماسونری در مشهد مقدس
نوشته شده توسط : علی زین الدینی

این بسیار عجیب است که طراحان، مهندسان و مالکان این هتل بزرگ، بدون توجه به قدمت معماری ایرانی و اسلامی که الهام گرفته از دین ، هنر، عقائد و فرهنگ غنی ماست، به این گنج پربها پشت کرده و معماری غربی را کپی نموده‏اند؛ آنهم در مهم‏ترین خیابان شهری که سالانه میلیون‏ها زائر داخلی و خارجی دارد و در مسیر فرودگاه و ترمینال تا حرم مطهر است.

به نظر شما در مقابل زائران عراقی، حجازی، لبنانی، پاکستانی، و حتی اروپایی و آمریکایی که از ما سؤال خواهند کرد که چرا معماری خود را کنار گذاشته و در یک شهر مذهبی، نماد کاخ سفید و کنگره ایالات متحده را علم کرده‏اید چه پاسخی دهیم؟!

 

در پایان ضمن درخواست عنایت و هوشیاری بیشتر مسؤولین شهرسازی و معماری ومهندسی، توجه همه را به نص سخنان رهبر معظم انقلاب جلب می‏کنیم: «بايد همه نشانه‏هاى توجه به نماز و اقامه‏ى نماز را در شهر اسلامى ـ بخصوص در شهرهایى مثل تهران و شهرهاى بزرگ كشور ـ بينندگان بايد احساس كنند؛ هم مردم خودمان، هم كسانى كه وارد اين شهرها مي شوند. نشانه‏هاى اسلامى بايد واضح و آشكار باشد؛ كما اينكه در مهندسى‏هاى ما بايد نشانه‏هاى اسلامى آشكار باشد. صهيونيست‏ها هر نقطه‏ى دنيا كه خواستند يك ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى كردند يكجورى رويش تثبيت كنند. كار سياسى‏شان اينجورى است. ما مسلمان‏ها نشانه‏هاى اسلامى و مهندسى اسلامى را بايد در همه‏‏ى كارهايمان، از جمله در باب مهندسى بايستى مراعات كنيم. » (هفدهمين اجلاس نماز - 1387)

 

 

 

 

http://zohur12.persiangig.com/image/sajad.jpg

مشهد بلوار خیام روبروی هتل ثامن الحجج

 آويز تاكسي تمام شهرهاي ايران ونمادي از نماد هاي فراماسون ها



http://www.iqna.ir/news_imgs/495650_1imgablisc.jpg

نماد ابليسك در مشهد





:: بازدید از این مطلب : 1137
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: